Informationsmøder med landstrænerne i springning i uge 7

I uge 7, under afviklingen af 2. kvalifikation af Stutteri Ask Trophy i Odense Congress Center, inviteres alle pony- og children-, junior-, ung- og U25-ryttere i springning til informationsmøde. Alle ryttere er velkomne til at medbringe forældre og trænere.

Landstrænere i springning, Bo K. Møller og Ulrik Kjær, vil i samspil med eliteafdelingen i springning afholde informationsmøde med fokus på at præsentere sportsplanerne for 2024, vigtigste indhold i disse, samt fremlægge vigtige datoer for stævner i løbet af det kommende år. Der vil desuden være mulighed for at stille spørgsmål og tage en generel snak med landstrænerne.

Der afholdes 2 informationsmøder

• Pony- og childrenryttere: mandag den 12. februar 2024
  • Junior-, ung- og U25-ryttere: fredag den 16. februar 2024

Deltagelse ved informationsmøderne kræver ikke tilmelding.

Tidspunkt for informationsmøderne meldes ud via Equipe, når en tidsplan for stævnet er fastlagt.

Krav, muligheder og nye tiltag
Elitesportschef Annette Mosegaard glæder sig til at møde de mange unge ryttere og fortæller om møderne: ”Vi vil gerne give en bred orientering om, hvad det betyder at være på et landshold, hvilke nye tiltag vi har iværksat og planerne for det kommende år.  Det er en måde hvorpå både nuværende og potentielt kommende bruttogrupperytterne kan få informationer om krav, muligheder og ikke mindst de sidste nye tiltag. Vi glæder os til at se rigtigt mange - både ryttere, forældre, trænere og andre interesserede”.