Hvad leder du efter?

Rid dig til UVM i springning

Vidste du, at det er muligt at kvalificere din unghest til UVM i springning ved Pavo og DRF’s championat for unge heste? Som noget nyt er der nemlig fra i år billetter til VM-stævnet i Zangersheide for unge heste på spil, når der den 25. til 27. august afvikles finalestævne på Stutteri Ask. Og der er stadig mulighed for at ride dig i finalen ved de sidste to kvalifikationsstævner, der afvikles hos Riders Cup den 19. juli og Kongsdal Rideklub den 5. til 6. august.

Rid med om billetter, uanset din hests registrerede avlsforbund
Til finalestævnet vil der, i samarbejde med Dansk Varmblod, blive uddelt én billet til UVM i Zangersheide til den bedst placerede 5-, 6- og 7-års DV-hest i finalerne. Som noget nyt vil der i år blive uddelt wildcards til de to bedste heste, der er registreret i andre forbund end DV.

Kom til finalen på nulrunder – alle er sikret tre starter til finalestævnet
Det er stadig muligt at kvalificere din unghest til finalestævnet på Stutteri Ask - Der er nemlig stadig to kvalifikationsstævner, hvor du kan ride dine nulrunder hjem. De sidste to kvalifikationsstævner afvikles hos Riders Cup den 19. juli og hos Kongsdal Rideklub den 5. til 6. august. Alle 4-, 5- og 6-års heste, der i løbet af kvalifikationerne har opnået to nulrunder, kvalificerer sig til finalen.

Som en del af det nye koncept, der er iværksat i år, er der indført B-finaler for alle årgange. Det betyder, at alle ekvipager er sikret tre starter.

Vi glæder os til et brag af en finale.

Du kan se bestemmelser for championaterne her. Du kan læse mere om UVM-udtagelser på Stutteri Asks hjemmeside og på Dansk Varmblods hjemmeside.