Invitation: Iagttagelses- og bruttogruppesamling for de unge springryttere

Dansk Ride Forbund inviterer i samråd med landstræner Ulrik Kjær til to styks 1-dags-samlinger for kat. 1 pony-, children- og juniorekvipager på henholdsvis Sjælland og i Jylland. Samlingerne er for nuværende bruttogrupperyttere og ekvipager inviteret af landstræneren, som ikke nødvendigvis er en del af de nuværende bruttogrupper. Samlingen har til hensigt at både følge op på nuværende bruttogrupperyttere samt identificere og møde potentielle bruttogruppe ekvipager for sæsonen 2025.

Der afholdes to identiske samlinger - én på Sjælland og én i Jylland

• Den 26. oktober 2024 på Sjælland (Lokation offentliggøres snarest muligt)

• Den 27. oktober 2024 i Jylland (Lokation offentliggøres snarest muligt)

Krav for deltagelse for ryttere udenfor bruttogrupperne:

• Kat. 1 pony-ekvipagen skal som minimum have gennemført en MB2* på C-plan og rytteren skal være født i 2009 eller senere.

• Children-ekvipagen skal som minimum have gennemført en LA1* på C-plan og rytteren skal være født i 2011 eller senere.

• Junior-ekvipagen skal som minimum have gennemført MB2* på C-plan og rytteren skal være født i 2007 eller senere.

Interessetilmelding og spørgsmål
Hvis ovenstående krav for deltagelse er opfyldt, kan du sende en interesseanmeldelse på vegne af dig selv eller dit barn, ved at sende en mail til elitekonsulent Michelle Kjær Petersen på elitespring@rideforbund.dk senest den 10. oktober 2023.

Ved spørgsmål om samlingerne, kan du kontakte elitekonsulent Michelle Kjær Peterson på tlf. +45 78 71 26 49