Kvalifikationsklasserne til Nordisk Mesterskab flyttes fra DDHS til Rideklubben Hinnitus

Fra den 5.-7. maj skulle årets første udtagelsesstævne til Nordisk Mesterskab i springning have været afholdt hos Danish Derby Hestesportsrideklub. Grundet for få tilmeldinger, har det desværre ikke været muligt for DDHS at gennemføre stævnet, og de har set sig nødsaget til at aflyse. Heldigvis er Rideklubben Hinnitus trådt til i 11. time med en hjælpende hånd, så kvalifikationsklasserne alligevel kan gennemføres.

Da udtagelsesstævnet nu afholdes af en anden stævnearrangør, skal kvalifikationsklasserne tilmeldes på ny. Det er desværre ikke muligt at få flyttet sine starter fra DDHS til RKH.

Dansk Ride Forbunds klub- og sportschef Anne Silfwander er meget glad for RKH's hurtige hjælp, og udtaler følgende: "Vi er meget glade for at Rideklubben Hinnitus er trådt til i 11. time, så det alligevel er blevet muligt at gennemføre ponystævnet og kvalifikationsklasserne til Nordisk Mesterskab i springning."

Du kan stadig nå at tilmelde dig ponystævnet hos Rideklubben Hinnitus. Sidste tilmeldigsfrist til stævnet er tirsdag den 2. maj. Tilmeld dig via linket her: https://rideforbund.dk/go/staevnekalender/staevnekalender/vis-staevne?EventId=Prop00047796