Indløs rytterlicens

Via din Go-profil kan du nemt og hurtigt erhverve og betale din rytterlicens direkte.

• Du logger ind på din profil og trykker på feltet ”mine oplysninger”.
  • I højre side af skærmen finder du feltet ”Rytterlicens" Her vælger du den ønskede licenstype B-, C-, D- eller FEI-licens og trykker på den grønne knap, så bestillingen lægges i kurven.
  • Du kan nu betale din rytterlicens.
  • Herefter er din rytterlicens aktiv, og du er klar til at melde til stævner.

Har du endnu ikke Go-profil, skal du blot oprette en gratis profil og benytte ovenstående beskrivelse ved køb af licens. Har du yderligere spørgsmål, kan disse rettes til go@rideforbund.dk.

Fortløbende licens
Pr. 1. januar 2021 er alle DRF’s nationale licenser blevet gjort fortløbende. Det betyder, at de nu er gældende i indeværende måned for købet + 11 måneder fortløbende, så man som rytter altid vil få fuld gavn af sin licens – uanset hvornår på året, man indløser den.

Opgradering af licens (gælder kun nationale licenser)
Ønsker du at opgradere din licens midt i en gældende periode - f.eks. fra en D-licens til en C-licens - skal du blot lægge den nye licens i kurven og påbegynde betaling som normalt. Herefter vil systemet automatisk beregne, hvor lang tid der er tilbage på din eksisterende licens og modregne dette i prisen på den nye licens.