Hvad leder du efter?

Ridesport

Multisport

Hvad er Multisport? Multisport er forskellige aktiviteter, hvor der både rides individuelt og i hold. Alle kan deltage, uanset hvilken hest man rider på. Du finder her et utal af aktiviteter, som både kan bruges til konkurrence og til læring i elevskolen. Alle disse aktiviteter er både sjove og udviklende for rytteren og hesten.

Multistævner:
Alle klubber kan udskrive stævner samt klasser i multisport. Fordelene ved at afholde denne type klasser/stævner er, at det er anderledes konkurrencer end i de ordinære discipliner, og så kræver deltagelse i multistævner ikke rytterlicens. Stævnerne oprettes i Go!-fanen på lige fod med de øvrige discipliner.
For spørgsmål m.m. er du/I meget velkomne til at kontakte DRF på multi@rideforbund.dk. Alternativt kontakt multiudvalget direkte.

DRF Multi Cups:
I de tre største multisportsdiscipliner, samt i kæpheste ridning, tilbyder DRF turneringer. Løbende gennem året indsamler man point i de forskellige cups, og til sidste afholdes der finaler i alle cups.

Læs mere om DRF’s multicups her.

Cup målrettet voksne
DRF har også en cup specielt målrettet voksne afholdt i den populære disciplin, forhindringsbane. Denne cup er særligt tilrettelagt til de voksne ryttere, der inspireres af at konkurrere i andre aktiviteter end de klassiske spring og dressur-aktiviteter. Læs mere om dette her.

I multisport benyttes ydelser til bestemmelse af, hvor mange klasser hesten må starte.
Ydelsestabellen findes her