Skal din klub afvikle Agria DRF-Mesterskaber?

Der er nu åbnet for ansøgninger til afvikling af både Agria DRF-Mesterskaber i dressur for juniorer og ungryttere inkl. Agria DRF-Mesterskaber i paradressur for U25 i årene 2023-2025 samt indendørs Agria DRF-Mesterskaber i springning for juniorer, ungryttere og seniorer i årene 2024-2026. Ansøgningsfristen for begge mesterskaber er 31. juli 2022.

Det er nu, du som stævnearrangør skal slå til, hvis din klub vil afholde Agria DRF-Mesterskaber i den nærmeste årrække. Fra dags dato er det muligt at ansøge om at afvikle de to nedenstående Agria DRF-Mesterskaber.

Mesterskabet i dressur og paradressur hhv. juniorer, ungryttere og U25 tildeles for en treårig periode, og i år kan der søges om afholdelse i 2023, 2024 og 2025.

Som stævnearrangør ansøger du ved at sende ansøgningsskema og en beskrivelse af blandt andet faciliteter jævnfør udbudsmaterialet til dressur@rideforbund.dk senest 31. juli 2022. Eventuelle spørgsmål sendes til samme mailadresse.

Du finder udbudsmaterialet her.

Indendørs Agria DRF-Mesterskaber i springning for juniorer, ungryttere og seniorer

Det indendørs mesterskab i springning for juniorer, ungryttere og seniorer tildeles ligeledes for en treårig periode, og i år kan der søges om afholdelse i 2024, 2025 og 2026.

Som stævnearrangør ansøger du ved at sende ansøgningsskema og en beskrivelse af blandt andet faciliteter jævnfør udbudsmaterialet til spring@rideforbund.dk senest 31. juli 2022. Eventuelle spørgsmål sendes til samme mailadresse.

Du finder udbudsmaterialet her.