Kalder alle deltagere i Agria & DRF’s VM-holdturnering

Finalen i Agria og DRF’s VM-holdturnering nærmer sig med hastige skridt, og i den forbindelse har vi samlet lidt information til jer. Bl.a. har vi udarbejdet et særskilt sæt finalebestemmelser, og så har vi desuden et par opfordringer til jer omkring henvendelser til administrationen samt oplysning af holdledere. Læs mere her.

New column

Send os en mail – så letter I vores arbejde
Helt fra begyndelsen har Agria & DRF’s VM-holdturnering været utroligt populær blandt både ryttere og stævnearrangører, og jo tættere vi kommer på finalen, kan der naturligt nok være mange spørgsmål, der trænger sig på. Det betyder, at vi i administrationen oplever en markant stigning i telefonopkald på daglig basis, som vi skal besvare udover vores øvrige drift, og det gør derfor et stort indhug i vores ressourcer. Derfor beder vi jer kontakte os via mail på vm2022@rideforbund.dk frem mod finalen, og så skal vi naturligvis nok sørge for at besvare jeres henvendelser hurtigst muligt.

Alle hold skal oplyse en holdleder senest 1. maj

For at sikre en så god og effektiv kommunikation med alle hold som muligt, vil vi bede jer om senest den 1. maj at sende os en mail på vm2022@rideforbund.dk med navn og mailadresse på den person, der er jeres holdleder. Denne person vil vi fremadrettet sende al officiel information vedr. finalen til, ligesom holdlederen vil blive inviteret til informationsmøder under finalestævnet og vil være ansvarlig for at videreformidle til øvrige holddeltagere

Finalebestemmelser er klar
Vi har gennem afvikling af kvalifikationerne indtil nu gjort os en lang række erfaringer, og på den baggrund har vi nu udarbejdet et sæt særskilte finalebestemmelser for turneringen. Find dem her.