DRF uddeler 200 gratis billetter til World Cup i Herning

Opdatering: Alle billetter er uddelt til en masse heldige rideklubber, som skal have en fantastisk dag i ridesportens tegn. Dansk Ride Forbund har fornøjelsen af at uddele 200 gratis heldagsbilletter til nu på fredag den 18. oktober til World Cup i Herning i Herning Messecenter. Det bliver en dag fyldt med verdensklasse dressur og springning, hvor du også kan udforske et væld af messestande og butikker med det nyeste udstyr til ridesporten.

Som en særlig bonus kan I deltage i fejringen af vores dygtige OL- og PL-medaljetagere efter fredagens World Cup-afvikling. Her vil vi hylde rytterne og deres teams fantastiske indsatser.

Sådan sikrer I jer billetter
Billetterne uddeles til klubber under Dansk Ride Forbund efter først til mølle-princippet, og hver klub kan maksimalt få 8 billetter. For at sikre sig billetter, skal din klub blot sende en mail til info@rideforbund.dk med angivelse af, hvor mange billetter I ønsker (maksimalt 8 billetter per klub), samt skrive hvilken mail I ønsker billetterne sendt til.

Vi glæder os til at se jer i Herning til en festlig dag med ridesport på allerhøjeste niveau.