Endnu en paraklassifikation i hus

Udover den allerede offentliggjorte paraklassifikation i Vallensbæk, har vi nu også fået mulighed for at tilbyde en klassifikation i Vejle. Denne bliver afholdt på Vejle Center Hotel fredag den 12. november og lørdag den 13. november. Tilmeldingsfristen er den 27. oktober. Læs mere og tilmeld dig herunder.

Klassifikationen i Vejle er med en tysk klassifikatør, og kommunikationen vil derfor foregå på engelsk. Alle pararyttere må medbringe én ledsager, og der vil desuden være to nye, kommende klassifikatører til stede samt observatører fra DRF/Paraudvalget, der også kan være behjælpelige med kommunikation på dagen.

En gyldig tilmelding indebærer følgende:
Tilmeldingsskema, der findes her, skal udfyldes og sendes til para@rideforbund.dk. Derudover skal diagnosepapiret, som du finder her, udfyldes og uploades her. Når du skal udfylde samtykkeerklæringen, så husk at vælge national klassifikation.

Tilmeld dig klassifikationen her.

Ryttere, der allerede har tilmeldt klassifikationen i Vallensbæk (øst), men som ønsker i stedet at deltage i Vest, skal sende en mail til para@rideforbund.dk, og så prøver vi at få puslespillet til at gå op.