Skal din klub afvikle DRF-mesterskaber eller DM?

Dansk Ride Forbund udbyder nu en række mesterskaber, som klubber og stævnearrangører kan søge om at afholde. Læs med her og se hvordan I ansøger, og hvad det kræver.

• DM i dressur, Agria DRF mesterskab for U25 i dressur samt DM i paradressur i årene 2025-2027

• Indendørs Agria DRF-mesterskaber i springning for Pony og Children i årene 2025-2027

Mesterskaberne tildeles for en 3-årig periode.

Ansøgning om afholdelse af mesterskaberne sker ved fremsendelse af ansøgningsskema, samt en beskrivelse af faciliteter mv. jfr. udbudsmaterialet. På udbudssiden findes både ansøgningsskemaer og stævnekontrakter til information.

Ansøgningen sendes pr. mail senest d. 11. august 2024.

Dansk Ride Forbund vil, i samarbejde med disciplinudvalgene, behandle de indkomne ansøgninger, og stævnearrangører kan forvente svar ultimo september 2024.

Vi glæder os til at modtage jeres ansøgning – og ønsker jer alle en god sommer.