Skal jeres klub deltage i Dansk Ride Forbunds Elevskole Cup 2022?

Vi er nu klar med bestemmelserne til den populære DRF Elevskole Cup, og vi kan godt love, at det endnu engang bliver en fantastisk turnering med en helt uforglemmelig finale. Cuppen løber fra 10. januar til 26. juni 2022, og deadline for tilmelding er den 31. december 2021. Nyt i forhold til sidste år er, at finalen finder sted under VM i Herning. Vi glæder os til at se så mange klubber som muligt!

New column

Unik mulighed for klubbernes elevskoleryttere
DRF Elevskole Cup er en landsdækkende turnering for elevryttere. Turneringen giver elevskoleryttere en unik mulighed for at deltage i stævner hos andre klubber med elevhold, uden at klubben skal tænke på at skulle transportere elevhestene. Det er nemlig den stævneansvarlige klub, der står for at stille pony/heste til rådighed for de deltagende ryttere. Alle rideklubber under Dansk Ride Forbund, der har en elevskole, kan deltage. Rytterne skal selvfølgelig gå på elevskolen og modtage undervisning på elevskolehest/pony.

Festlig finale for alle deltagere under VM 2022
i 2022 afvikles Finalen i DRF Elevskole Cup 2022 den 12.-14. august 2022 i Messecenter Herning i forbindelse med VM 2022. Til finalen skal der ikke medbringes egne heste, men der vil blive stillet heste til rådighed, som er godkendt af DRF. Finalen afvikles over to dage, hvor hvert hold rider en gang pr. dag. Finalen dømmes af to dressurdommere pr. dag, udpeget af DRF. Alle hold, som har kvalificeret sig til finalen, kan medbringe en reserverytter.

Tilmelding skal ske på mail til elevskole@rideforbund.dk (angiv klubnavn, antal hold, kontaktperson, tlf. og e-mail)

Se bestemmelserne samt læs endnu mere om Dansk Ride Forbunds Elevskole Cup her.