Hvad leder du efter?

Sidste chance for at samle point i Agria og DRF’s VM-holdturnering

I næste uge bliver finalisterne i Agria og DRF’s VM-holdturnering fundet, og kvalifikationsstævnerne i den kommende weekend er sidste mulighed for at samle point til holdet og komme til finalen under VM i Herning. Deadline for at melde eventuelle rettelser ind til de foreløbige resultater er fredag den 24. juni kl. 12.

Nu er slutspurten i Agria og DRF’s VM-holdturnering for alvor sat ind, og der er kun en enkelt weekend tilbage med kvalifikationsstævner og mulighed for at hente endnu flere point til holdet. Der er fire kvalifikationsstævner med chance for at samle point i stort set alle discipliner, så det er bare med at komme afsted.

Når de 20 finalist-hold med flest point skal findes i næste uge, er det vigtigt, at alle resultater er retvisende. Den foreløbige stilling er i dag blevet opdateret, og deltager du og dit hold i VM-holdturnering bedes i tjekke, at resultaterne er korrekte og melde tilbage til os senest fredag den 24. juni kl. 12 på vm2022@rideforbund.dk, hvis I mener, der er fejl i resultaterne.

Den samlede stilling findes her.