U25-ryttere: Kom til observationssamling med Rune Willum Hansen

Ligesom de to foregående år, inviteres der igen i år til observationssamlinger for nuværende og kommende U25-ryttere i dressur. Det vil være den dygtige og velkendte berider, Rune Willum Hansen, der den 6. og 7. december på hhv. Slagerupgaard ved Ringsted og i Grindsted Rideklub træder til som vikarierende landstræner og sørger for at guide deltagerne trygt igennem dagens program sammen med holdleder og elitesportschef, Anne-Mette Binder. Læs med her, og se hvordan du tilmelder dig, samt hvilke krav du skal opfylde.

Samlingen er åben for ryttere, der:

• Er født i 1999-2004
  • Evt. er en del af bruttogruppen YR eller U25 (men er ikke et krav)
  • Har opnået min. 70 % i min. sværhedsgrad 5 ved B-stævner og har anlæg for øvelser på Int. II og U25 GP-niveau. Det betyder, at det på nuværende tidspunkt ikke forventes, at ekvipagerne er fuldt ud konkurrence-forberedte til de nævnte sværhedsgrader, men er godt på vej

Opfyldes kriterierne ikke helt, er egen træner meget velkommen til at kontakte holdleder Anne-Mette Binder på +45 25 34 99 98 eller mail amb@rideforbund.dk for en drøftelse af potentiale og muligheder.

Tilmelding foregår via DRF Go, og skal ske senest den 27. november 2023.