Hvad leder du efter?

Her er vinderen af Bundgaard Byg Cup 2020

Vi er efterhånden godt inde i 2021 og har de sidste måneder afventet og håbet på, at det ville blive muligt at afvikle en Bundgaard Byg Cup 2020 finale i løbet af foråret, men da vi desværre stadig er udfordret af COVID-19-restriktioner og herpes, har det endnu ikke været muligt. Med to uger til første kvalifikation af Bundgaard Byg Cup 2021 har vi i samarbejde med Bundgaard Byg besluttet at aflyse en egentlig finale, og vi kårer derfor en vinder på baggrund af resultatet efter de tre kvalifikationsrunder. Den ekvipage, der har samlet flest point og dermed kåres som vinder, er: Michael Søgaard / Jukebox. Stort tillykke Michael!

New column

”Bundgaard Byg er en cup, som jeg har været med i i rigtig mange år. Jeg har jo været med lige fra starten af. Det har været en super god måde at vende hestene til et lidt højere niveau og et mere internationalt miljø. Det har altid været en cup, der har været godt besøgt med publikum, og man ser altid frem til at skulle være klar med en ny hest til næste sæson af Bundgaard Byg,” fortæller en glad Michael Søgaard.

Se den endelige stilling for Bundgaard Byg Cup 2020 her.

Vi glæder os til at skyde Bundgaard Byg Cup 2021 i gang, når Frederiksværks Rideklub den 7.-9. maj afholder 1. kvalifikation.