Farvel til Janni Thermann som Elitesportschef for springning og military

Pr. dags dato er Dansk Ride Forbund og Janni Thermann blevet enige om at stoppe samarbejdet, og dermed fratræder Janni sin stilling som Elitesportschef for springning og military.

New column

”Fra forbundets side har vi skarpt fokus på talent- og elitearbejdet i springningen, samtidig med at vi arbejder på at skabe et nyt grundlag for talentudviklingen i military. Med henblik på at styrke dette arbejde, er vi blevet enige med Janni om, at der er behov for at tilføre nye kompetencer for at løfte opgaverne bedst muligt, og derfor er vi blevet enige om at stoppe samarbejdet”, fortæller DRF’s direktør Morten Schram Rodtwitt.

Næste skridt er nu, at stillingen som Elitesportschef for springning og military bliver slået op, således rollen forhåbentlig kan besættes inden for kort tid.