Optagelseskursus 2024 for nye dressurdommere

Går du med en dressurdommer i maven? Så kan du allerede nu tilmelde dig det kommende optagelseskursus for nye dommere, der afvikles i Middelfart og Nørre Aaby lørdag og søndag den 24. - 25. februar.

Optagelseskurset foregår i løbet af en weekend og er en kombination af teori og praktisk undervisning. Som deltager indkvarteres du på hotel i Middelfart, hvor Dansk Ride Forbunds to undervisere, Charlotte Gluud og Susie Dannemand, ligeledes sørger for undervisningen. Undervejs på kurset skal alle en tur ud af huset og tage del i den praktiske undervisning, der foregår hos Nørre Åby Rideklub.

For at kunne blive optaget som dommeraspirant skal du opfylde følgende:

• Have redet 2 dressurklasser med mindst 67% i sværhedsgrad 2 ved min. C-stævne for hest – resultater skal være registreret på rideforbund.dk
  • Være fyldt 22 år
  • Have virket som skriver/taster i en klub under DRF

Læs mere om uddannelsen som dressurdommer her, og tilmeld dig kurset her.