Ridesport

DRF og Agria Ponycamp

DRF og Agria Ponycamp er en ridelejr fra fredag til søndag, hvor der er fokus på det gode kammeratskab mellem rytterne, nye venskaber og kærligheden til hestene kombineret med muligheden for at lære fra de bedste inden for dansk ridesport i eksklusive omgivelser.

DRF og Agria Ponycamp er for dig, der er mellem 10 og 16 år, og som har mulighed for at medbringe egen hest eller pony. Der vil både være undervisning i spring og dressur, og der er plads til ryttere på alle niveauer. Det eneste krav er, at du skal kunne håndtere og passe din hest eller pony selv – og have mod på tre dage med heste, hygge og nogle af landets dygtigste hestemennesker.

Der er 20 pladser i spil til hver camp: 10 vindere, som får mulighed for at invitere deres bedste hesteven eller -veninde med. Derudover udlodder Agria fire pladser til medlemmer af Agria Ponyklub.

Følg med på de sociale medier
Følg med på DRF og Agria Ponycamps facebookside og instagramprofil, hvor der løbende vil blive delt nyt om campen, være konkurrencer og meget mere.

• Du finder Facebooksiden her.
  • Og Instagramprofilen her.

New column