Hvad leder du efter?

Ridesport

Orienteringer fra udvalget

Her får du seneste nyt fra distanceudvalget.

Orientering fra Distanceudvalget den 27. januar 2021

I 2023 er Danmark værter for Nordisk Mesterskab i Distance. DRF og distanceudvalget sætter derfor Nordisk Mesterskab i udbud til stævnearrangører i distance med ansøgningsfrist 1. maj 2021. Ansøgning sendes ved at udfylde denne ansøgningsblanket, som sendes til distance@rideforbund.dk

Nordisk Mesterskab afvikles i forbindelse med et FEI stævne i CEI2*

___________________________________________________________________

Orientering fra Distanceudvalget den 18. januar 2021

I december 2020 afholdt DRF og distanceudvalget et møde for distanceryttere med interesse for international stævnestart. Til dette møde blev det introduceret, hvordan samarbejdet mellem DRF, udvalget og rytterne ønskes at blive fremover, og hvordan strukturen og organiseringen af ryttere med international interesse er tiltænkt.

DRF ønsker at skabe et fællesskab mellem ligesindede ryttere, og gennem sparring og samarbejde skabe gode resultater på den internationale bane.

I DRF og distanceudvalget er vi spændt på at komme i gang med sæson 2021, og vi glæder os til at kunne give de bedst mulige forudsætninger til denne gruppe af ryttere.

Så hvis du er:

• Distancerytter med international interesse
  • Kvalificeret til at ride CEI1* i 2021
  • Og har lyst til at deltage i et fællesskab med andre distanceryttere på dette niveau

Vil vi bede dig om at sende en mail til distance@rideforbund.dk med dine stævneplaner for 2021 senest den 31. januar 2021.

Efterfølgende vil du blive kontaktet ift. den videre organisering.

Distanceudvalget og DRF