Udviklingsmøde for military på eliteplan

Den 17. september 2024 kl. 19.00 inviterer DRF militarysportens elite-seniorryttere og teams til et udviklingsmøde i Idrættens Hus. Mødet er åbent for ryttere, trænere, hesteejere og andre interessenter, som er en del af senior-militarysporten på eliteplan. Tilmelding er påkrævet.

Har du lyst til at tage del i udviklingen af den danske militarysport? Dele dine gode ideer, input til ændringer og desuden få indblik i, hvad der skal ske fremadrettet? Så læs med her. Nu har du nemlig muligheden for at være med næsten helt inde i maskinrummet.

Som deltager på udviklingsmødet, får du mulighed for at komme med input til udvikling af militarysporten på eliteniveau – herunder både nationalt og internationalt. Du får et indblik i den kommende elitestrategi for seniorerne, en status på dansk militarysport og mulighed for at give input til den nye strategi.

Dansk Ride Forbund håber at se så mange som muligt til mødet. Har du ikke mulighed for at deltage fysisk, er du velkommen til at deltage via Teams. Dette angives ved tilmelding.

Det er gratis at deltage og der vil være forfriskninger i form af drikkevarer og kaffe til de fremmødte.

Tilmelding foregår via mail til elitespring@rideforbund.dk – husk at angive antal og navne på deltagere