Nu er der åbent for tilmelding til Stutteri Ask Trophy Intro

Starten på Dansk Ride Forbund og Stutteri Asks nye springturnering Stutteri Ask Trophy gik ikke helt som planlagt pga. COVID-19. Derfor er finalestævnet i uge 15 ændret til et iagttagelsesstævne, hvor landstrænerteamet er til stede og observerer springrytterne.

Stutteri Ask Trophy er en springturnering på B-niveau for children-, kat. 1-, junior-, ung- og U25-ryttere, som skal udvikle og fremme den danske ungdomselite i springning. Turneringen skulle oprindeligt være skudt i gang i starten af året, men grundet COVID-19 blev de to kvalifikationsstævner aflyst. Derfor er det oprindelige finalestævnet den 15. – 18. april gjort til et introstævne, hvor rytterne bliver introduceret til turneringen, der kommer til at løbe af stablen fra næste år.

I forbindelse med ændringen af det pågældende stævne, Stutteri Ask Trophy Intro, ser vi bort fra de oprindelige bestemmelser vedrørende kvalifikationen. For øvrige bestemmelser vedrørende Stutteri Ask Trophy ser her.

Læs mere om stævnet hos Stutteri Ask og tilmeld dig her.