Skal I afholde finale i Pavo og Dansk Ride Forbunds Championater for ungheste i 2023-2025?

Vi har nu åbnet for ansøgninger til afholdelse af finaler i Pavo og Dansk Ride Forbunds Championater for ungheste i springning og dressur i 2023-2025. Ansøgere kan byde ind på enten dressur, springning eller begge dele, og fristen for ansøgning er den 31. juli 2022.

New column

Er du som stævnearrangør interesseret i at afholde finale i Pavo og Dansk Ride Forbunds Championater for ungheste – enten i springning, dressur eller begge dele – så er der nu åbnet for ansøgninger. Championaterne tildeles for en treårig periode, og i år kan der altså søges for perioden 2023-2025.

Du finder udbudsmaterialet her.

Ansøgningsfristen er d. 31. juli 2022, og alle ansøgninger skal sendes på mail til asi@rideforbund.dk, hvortil også eventuelle spørgsmål kan rettes.

Vi ser frem til dette års finaler, der afvikles på Blue Hors i uge 41.