Ny mentorordning for pararyttere

Er du pararytter, nyligt klassificeret, eller kender du én, der aldrig helt kom i gang med parastævner? Så har Dansk Ride Forbunds paraudvalg netop lanceret et spændende nyt projekt: en mentorordning, hvor du kan få støtte, vejledning og sparring til at realisere dine stævneambitioner som pararytter.

Hvad indebærer mentorordningen?
Som en del af ordningen vil du blive matchet med en mentor, som står klar til at hjælpe dig med alt fra at komme i gang med stævnedeltagelse, forståelse af reglementer og meget mere. Mentorens erfaring vil give dig den støtte, du har brug for, både praktisk og mentalt, når du skal i gang med dine stævnedrømme.

Fordele ved at have en mentor:

• Personlig støtte: En mentor kan hjælpe dig med at finde selvtillid og motivation til at komme i gang med stævner.

• Erfaring og viden: Lær af en, der allerede har navigeret i systemet, og få konkrete råd om stævner, regler og praktiske forhold.

• Individuel sparring: Få input til dine specifikke behov, hvad enten det gælder regler, træning eller planlægning af stævner.

• Netværk: Mentorordningen giver mulighed for at udvide dit netværk blandt andre pararyttere i dansk ridesport.

Sådan kommer du i gang
Er du interesseret i at blive en del af mentorordningen og få hjælp til at komme i gang med parastævner? Send en mail til para@rideforbund.dk, så hjælper vi dig videre i processen.