Velkommen til nye udvalgsmedlemmer

I december 2023 åbnede Dansk Ride Forbund for ansøgninger til intet mindre end 13 ledige udvalgsposter. Siden da har vi modtaget en masse gode ansøgninger fra kandidater, som ønsker at udvikle og bidrage til ridesporten gennem vores frivillige udvalg. Blandt de mange gode kandidater er de endelige medlemmer til de ledige udvalgsposter nu valgt.

På bestyrelsesmødet mandag den 11. marts 2024 blev det besluttet, hvilke udvalgskandidater der skal dække de ledige udvalgsposter.

Vi ønsker følgende nye udvalgmedlemmer stort tillykke med valget:

• René Lyngø (dressurudvalget)
  • Lone Pockendahl (distanceudvalget)
  • Jeanett Spelmann (paraudvalget)
  • Sofie Frost Hansen (paraudvalget)
  • Anne-Katrine Ladefoged (paraudvalget)

Vi ønsker følgende siddende udvalgmedlemmer stort tillykke med genvalget:

• Lars Nørgaard Pedersen (springudvalget)
  • Birgitte Tribler (springudvalget)
  • Dorte Njor-Larsen (dressurudvalget)
  • Kenneth E. Lassen (distanceudvalget)
  • Lena Hahn Atzen (distanceudvalget)
  • Jette Holst Jønsson (multiudvalget)
  • Anne Kirkegaard (disciplinærudvalget)
  • Jakob Bax Sander (disciplinærudvalget)

Sidst, men ikke mindst, vil vi sige stort tak til Laura Hammer (tidligere medlem i distanceudvalget) og Lisbeth Jespersen (tidligere medlem i dressurudvalget) for godt samarbejde og stort engagement i sporten.

På Rideforbund.dk kan du læse mere om DRF's udvalg samt proceduren for rekruttering af udvalgsmedlemmer.