Tak for forslag til reglementsændringer

Dansk Ride Forbund har modtaget mange gode og spændende forslag til årets reglementsændringer. Herunder forslag til DRF’s disciplinreglementer og Fælles Bestemmelser. De ca. 400 forslag skal nu behandles i de relevante udvalg, hvorefter de vil blive fremsat for DRF’s bestyrelse, som behandler forslagene af to omgange.

Stort medlemsengagement i reglementsændringer
Hvert år beder Dansk Ride Forbund sine medlemmer og interessenter om hjælp og input til det kommende års reglementsændringer. Der har igen i år været et stort engagement i DRF’s arbejde med reglementerne, og det afspejler de mange forskellige indkomne forslag også.

Der er kommet forslag til alle DRF’s disciplinreglementer og DRF’s Fælles Bestemmelser, herunder forslag der vedrører alle niveauer, meget forskelligt udstyr, regler, processer m.m.

Der ligger et stort arbejde foran DRF’s administration og de mange engagerede udvalgsmedlemmer, som i første ombæring behandler forslagene. Når de relevante udvalg har behandlet de indkomne forslag, samles ændringsforslagene, hvorefter de indstilles til DRF’s bestyrelse. Herefter er det op til bestyrelsen at beslutte, hvorvidt et ændringsforslag eller en justering vedtages eller ej.

De væsentligste ændringer og justeringer som vedtages af DRF’s bestyrelse, offentliggøres som sædvanligt i slutningen af november, mens de endelige reglementer offentliggøres 1. december.

Har du spørgsmål eller lignende til reglementsændringer, er du velkommen til at kontakte DRF på info@rideforbund.dk