Skal du med til Ungdomsdag i Springning?

Eliteafdelingen i springning inviterer endnu engang til ”Ungdomsdag i Springning” for bruttogrupperyttere og ryttere på bruttogruppe-niveau født mellem 2002-2011. Arrangementet afholdes i de flotte omgivelser hos Stutteri Ask på Fyn, hvor både forældre og trænere desuden er velkomne til at deltage. Årets tema er ”Det gode team” og i den forbindelse, har DRF inviteret mentaltræner og sportscoach Kim Dietrichsen.

Årets tema: ”Det gode team”
Teamet for dette års ungdomsdag er ”det gode team” og i den forbindelse vil mentaltræner og sportscoach Kim Dietrichsen dele ud af sin viden og give input til rytterne. Kim Dietrichsen er ejer af Sportsmind, og har mere end 25 års erfaring med at hjælpe en bred vifte af sportsfolk; herunder verdensklasseatleter og unge talenter.

I løbet af dagen vil der være oplæg og workshops med fokus på:

• Det fælles sprog. Vi adresserer emnerne nervøsitet, forventninger og afstemning heraf.
  • De fælles mål. Hvordan sætter vi både ambitiøse og realistiske mål?
  • Erfaringsudveksling mellem ryttere, forældre og trænere.
  • Rollefordeling i ”teamet” – hvem, hvad, hvornår.
  • Introduktion til de overordnede principper i ”Dream, Work & Win”-konceptet og online udgave af arbejdshæftet.
  • Teamets samarbejde med landstrænerne.

Dagens program er planlagt til at vare fra kl. 9.30 til ca. 16.00. Der vil være oplæg med landstrænerteamet om ”Året der gik og året der kommer”, ligesom der også vil være oplæg om hestevelfærd i sporten.

Tid, sted og pris:
Lørdag den 25. november 2023 kl. 9.30 til 16.00
Stutteri Ask på Bogensøevej 254 i 5390 Martofte

Vi mødes i cafeteriet i den store ridehal.

Pris for deltagelse: 150,- pr. person inkl. sandwich og drikkevarer til frokost samt eftermiddagskage og kaffe/te.

Tilmeld dig via DRF Go! lige her. Tilmeldingsfrist er den 15. november 2023.