Hvad leder du efter?

Ny mesterskabsafvikling i military for kat. 2 og 3

For at understøtte udviklingen i militarysporten for de yngste ryttere har DRF gentænkt måden hvorpå, mesterskabet for kat. 2 og 3 ponyerne afvikles. Som noget nyt vil mesterskabet afvikles som en form for cup, der løber gennem hele sæsonen og med en endelig finale. Det handler for rytterne om at samle point, så de kan med fordel ride flere ture for at stå stærkest muligt i kampen om det endelige Agria DRF-mesterskab. Det håber vi på, kan bidrage til mere læring og større udvikling i ponysporten. Samtidig er der justeret på niveauet, så i den nye afviklingsform rides der i klasserne CNCP80 og CNCP70. Der kan samles point til alle stævner i sæsonen, hvor de relevante klasser udbydes.

Finalen afvikles ved stævnet hos Langå og Omegnens Rideklub i uge 33, d. 21. – 22. august – altså én uge tidligere end oprindeligt planlagt. Vi håber, at alle vil tage godt imod den nye afviklingsform, og vi glæder os til at se jer ude på stævnepladserne.

Læs bestemmelserne her