Ny termin til 2. kvalifikation i Stutteri Ask Trophy

Den planlagte 2. kvalifikation i Stutteri Ask Trophy skulle oprindeligt have været afviklet i den forgangne weekend, men måtte desværre aflyses kort før jul grundet COVID-19. Nu er vi klar med en ny termin for kvalifikationen, der i stedet kommer til at ligge under Scandinavian Jumping Tour i uge 7.

New column

”Det var super ærgerligt, at den oprindelige termin blev aflyst, men til gengæld er det meget positivt, at der så hurtigt kunne findes en ny termin, som oven i købet ligger under Scandinavian Jumping Tour i uge 7. Det er både en geografisk god placering i Odense, og så er der fantastiske forhold for både heste og ryttere, så vi glæder os”, fortæller landstræner Bo K. Møller.

Og Kim Ponsaing fra Scandinavian Jumping Tour fortæller, at man ser meget frem til at huse kvalifikationen i uge 7: ”Vi bakker 100% op om Stutteri Ask og DRF’s gode initiativ, Stutteri Ask Trophy, og det glæder os, at vi kan være med til at støtte op om turneringen ved at afvikle 2. kvalifikation. Selvom det var med kort varsel, og stævneprogrammet egentlig var fastlagt, er vi glade for, at det kunne lade sig gøre at få plads til de ekstra klasser, så vi kan byde rytterne velkomne i vores fantastiske rammer her i Odense Congress Center.”

Der er åbent for tilmeldinger fra den 12.-17. januar, så skynd dig allerede nu at melde til, hvis du skal nå at få en plads. Du kan melde til her.

Informationsmøde med landstrænerteamet
I forbindelse med afviklingen af Stutteri Ask Trophy-kvalifikationen inviterer Bo K. Møller og Lars Trier Kjøller til informationsmøder for hhv. pony og children, junior, ungrytter og U25. På informationsmøderne vil landstrænerne præsentere sportsplanerne for 2022 samt fremlægge vigtige datoer for stævner i løbet af året. Derudover vil der også være mulighed for at tage en generel snak med landstrænerne. De præcise datoer for informationsmøderne vil blive offentliggjort snarest muligt på Equipe, og alle ryttere er selvfølgelig velkomne til at medbringe en forælder eller træner til møderne. Til orientering vil bruttogrupperne for 2022 blive udtaget tirsdag i uge 8, og kvalifikationen er derfor det sidste reelle observationsstævne for landstrænerteamet.

Tredje og sidste kvalifikation afholdes som planlagt hos Sønderborg Sportsrideklub fra den 24.-27. marts.

Læs desuden bestemmelserne for turneringen her.