Klassifikationer for pararytterne bliver snart muligt igen

Under COVID-19 har det ikke været muligt at afvikle para-klassifikationer, og i mellemtiden er vores danske klassifikatør også stoppet efter mange års tro tjeneste, hvilket har gjort det umuligt for os at afholde klassifikationer. Det bliver der heldigvis lavet om på nu, da vi er i dialog med både det engelske og det tyske rideforbund, der er positivt stemt overfor at hjælpe os med en midlertidig løsning og sende klassifikatører til Danmark, så vi kan få nogle klassifikationer afviklet hurtigst muligt. I den videre planlægning har vi dog behov for at vide, hvor mange dages arbejde der ca. er tale om. Derfor vil vi meget gerne have en mail fra alle pararyttere, der påtænker at skulle klassificeres – det gælder både nye klassificeringer og re-klassificeringer. Har du tidligere været tilmeldt en klassifikation, der er blevet aflyst, vil vi også gerne høre fra dig. Send en mail til paradressur@rideforbund.dk, så samler vi sammen og arbejder videre.