Hvad leder du efter?

Er du den nye holdleder for vores juniorer og youngriders?

Dansk Ride Forbund åbner nu op for ansøgninger til stillingen som holdleder. Er du en ægte dressurentusiast, med et godt tag på unge mennesker, og har du lyst til at være en aktiv del af den danske dressursport?

Så er det nu, du skal sende en ansøgning. Som person skal du blandt andet kunne bidrage positivt til samarbejde, være udadvendt og imødekommende samt kunne begå dig på engelsk. En stor del af arbejdet som holdleder inkluderer desuden at understøtte og rådgive den nye landstræner i forbindelse med f.eks. udtagelser, træningssamlinger og talentudvikling. Der er tale om en deltidsstilling på gennemsnitlig 7,5 time pr. uge.

Som holdleder for juniorer og youngriders kommer du til at arbejde tæt sammen med den nye landstræner, Kenneth Damgaard, som tiltræder stillingen 1. januar 2024. Sammen er det jeres opgave at understøtte og udvikle den danske ungdomsdressur. Du kan læse mere om Kenneths tilgang til rollen som landstræner lige her.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på mail til job@rideforbund.dk senest tirsdag den 12. december 2023.
(Samtaler finder sted onsdag den 13. december om eftermiddagen)

Forventet tiltrædelse 1. januar 2024.

Du finder stillingsopslag og stillingsbeskrivelse lige her.

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til Anne-Mette Binder på tlf. +45 25 34 99 98 eller e-mail amb@rideforbund.dk