Equipage og Horse Guard er ny sponsorduo på DRF’s Elevskole Cup

Den populære landsdækkende turnering for elevskoleryttere, DRF Elevskole Cup, er i fuld gang og kulminerer i år med en storslået finale under VM i Herning til august. Og oveni den ret så spektakulære finale, har turneringen tilmed fået en ny sponsorduo. Som en del af en udvidet samarbejdsaftale mellem DRF og Eldorado, er Equipage og Horse Guard, der begge er ejet af Eldorado, nemlig blevet faste sponsorer på turneringen fra 2022 og frem.

New column

Fokus på elevskolehestenes trivsel
Med den nye aftale mellem DRF og Equipage og Horse Guard stilles der endnu skarpere på klub- og elevskoleområdet med det formål at styrke ridesporten nedefra, og der er især fokus på at sikre trivslen hos elevskolehestene. I forhold til Elevskole Cuppen betyder det konkret, at en del af sponsoratet dækker præmier til turneringens finale, og selvom der naturligvis vil være præmier til rytterne, vil præmierne i stor stil være målrettet elevskolehestene i form af nye trenser samt underlag til vinderholdets heste.

”Sikkerhed, trivsel og sundhed er grundlæggende værdier for os, og vi har især fokus på at understøtte trivslen og sundheden hos elevskolehestene, som jo er ridesportens fundament. Derfor var det helt oplagt for os at koble Equipage og Horse Guard på som sponsorer for Elevskole Cuppen, og det er også derfor, vi har valgt at prioritere ekstra præmier til netop hestene”, fortæller Eldorados direktør Pernille Holzapfel Lausen.

Og hos DRF er der begejstring over, at den populære turnering nu får et vigtigt boost via sponsoratet fra Equipage og Horse Guard.

”Elevskole Cuppen er en af vores vigtigste turneringer, fordi den er så grundlæggende og for mange er en introduktion til det at ride stævner. Derfor er vi rigtig glade for, at vi nu kan udbrede og understøtte den endnu bedre med hjælp fra vores nye sponsorduo”, lyder det fra DRF’s Klub & Sportschef Anne Silfwander.

Del jeres oplevelser fra turneringen med os på Instagram
Elevskole Cuppen giver rytterne en helt unik oplevelse – både socialt og ridemæssigt - og som altid elsker vi at følge med på sidelinjen. Derfor opfordrer vi alle deltagere og holdledere til at tagge @danskrideforbund og @equipage_horse_guard samt bruge #drfelevskolecup, når I deler billeder fra både træning, forberedelse, kvalifikationer og selve finalen på Instagram. På den måde kan vi dele dem med alle vores følgere via opslag og stories. Derudover trækker Eldorado løbende lod om et par ridebukser og en jakke blandt alle dem, der følger og tagger @equipage_horse_guard i billeder fra turneringen.

Læs meget mere om DRF Elevskole Cup her.