Hvad leder du efter?

Telefoner og e-mails i DRF’s administration er lukkede fredag den 18. juni

Fra den 18. – 20. juni skifter vi hosting- og licens udbyder, som gør, at vi ikke er tilgængelige på hverken telefoner eller e-mail fra den 18.-20. juni (begge dage inklusive). Rideforbund.dk - herunder Go!-fanen - vil ikke være påvirket, men vi opfordrer alle til at gøre diverse køb og tilmeldinger via Go!-fanen inden fredag eller vente til mandag, hvor vi igen er tilgængelige og sidder klar til at hjælpe.

Da vi ikke kan tilgå vores IT-systemer i perioden, har vi ikke mulighed for at være behjælpelige med support, som vi plejer. Står du over for at skulle melde til stævne, købe licens eller lignende, opfordrer vi derfor til, at du gør det inden fredag eller venter til mandag, hvor du igen kan få fat på os på telefon og e-mail som vanligt.

Har du alligevel brug for at få fat i os, mens vores telefoner og mails er lukkede, vil det være muligt at fange os på vores mobiltelefoner, og du finder oversigten over alle medarbejdere samt telefonnumre her.