Er du vores nye studentermedhjælper (fuldtid)?

Er du lidt af en praktisk og administrativ blæksprutte, fuld af energi og evt. i gang med at færdiggøre din ungdomsuddannelse med et planlagt sabbatår, inden du skal videre på næste studie? Så er stillingen som studentermedhjælper i Dansk Ride Forbund måske noget for dig.

New column

Vores nuværende alsidige og seje studentermedhjælper skal efter to år hos Dansk Ride Forbund påbegynde sit studie efter sommerferien, og vi søger derfor en ny medarbejder, der kan være med til at varetage vores daglige service- og driftsopgaver.

Du bliver en del af afdeling Klub & Sport, som består af en afdelingschef samt 6 konsulenter, og som blandt andet har ansvaret for ridesportens stævner, championater og mesterskaber samt hele klub- og aktivitetsudviklingsområdet. Som administrationsassistent i DRF får du både egne selvstændige opgaver, og kommer til at hjælpe konsulenterne med deres mange drifts- og udviklingsopgaver.

Læs hele jobopslaget her.