Stævnearrangørerne til Nordisk Mesterskab i 2024 er fastlagt

Når Danmark i 2024 skal være værtsnation for Nordisk Mesterskab i samtlige discipliner, bliver det med en række erfarne internationale stævnearrangører til at afvikle mesterskaberne i de forskellige discipliner.

Nordisk Mesterskab i spring, dressur og paradressur afvikles på de skønne faciliteter hos Helgstrand Event i Nordjylland. Ved at samle nogle af disciplinerne hos én stævnearrangør, giver det ryttere, deres team og publikum mulighed for at følge konkurrencen i flere discipliner, hvilket skaber en helt særlig synergi, stemning og fællesskabsfølelse på tværs af discipliner og alderskategorier.

Nordisk Mesterskab i military afvikles af Sportsrideklubben, der med sin erfarne rolle som stævnearrangør af blandt andet internationale militarystævner og danmarksmesterskaberne i military, er helt klar på opgaven når der skal kæmpes om de nordiske medaljer.

Nordisk Mesterskab i distance er tildelt klubben VEST, hvor en gruppe af erfarne stævnearrangører i distance, samarbejder om at afvikle NM i Klosterhedens plantage i Vestjylland mellem Struer, Lemvig og Holstebro.

Nordisk Mesterskab i voltigering 2024 er endnu ikke fastlagt.

Vi glæder os helt vildt til et brag af en mesterskabsfest for de nordiske lande i 2024.