Var du kvalificeret til finalerne i Pavo og DRF’s Championater for unge heste i år? Så kan du se frem til personligt besøg fra Pavo!

Som tidligere meldt ud har efterårets COVID-19-udvikling desværre spændt ben for afviklingen af årets finaler i Pavo og Dansk Ride Forbunds Championat for unge heste, og det har været nødvendigt helt at aflyse det populære finalestævne. Det betyder samtidig, at der ikke vil blive kåret nogen vindere i år - MEN finalisterne skal selvfølgelig ikke snydes for hverken hædring eller flotte præmier, og derfor drager Pavo på hjemmebesøg og uddeler præmier til de kvalificerede ekvipager.

I løbet af de kommende måneder vil Pavo aflægge personlige hjemmebesøg hos alle de ekvipager, som var kvalificerede til finalestævnet, og udover store lykønskninger vil der blive uddelt flotte foderpræmier til alle. De syv ekvipager, der efter kvalifikationerne, samt mellemrunden i dressur, har opnået de højeste scorer totalt, vil desuden få overrakt et dækken og en flot ærespræmie - begge dele sponsoreret af Pavo.  Alle forholdsregler omkring Covid-19 bliver selvfølgelig overholdt ved hjemmebesøgene.

Må vi dele jeres kontaktinformationer med Pavo?
Én af de nærmeste dage vil alle finalister modtage en mail fra DRF med yderligere information om besøgene, hvori vi beder jer om at godkende, at vi må videreformidle jeres kontaktinformationer til Pavo, så de kan koordinere besøgene direkte med jer. Pga. GDPR-lovgivningen er det vigtigt, at I sender os en skriftlig godkendelse ved at svare på mailen. Skulle I imod forventning ikke modtage mailen, kan det skyldes, at jeres mailadresser på Go! ikke er opdaterede, og så må I meget gerne kontakte os direkte på dressur@rideforbund.dk eller spring@rideforbund.dk

Vi har fuld forståelse for, at mange af jer havde set frem til årets finale, men nu hvor det desværre ikke kan lade sig gøre at afvikle stævnet som planlagt, håber vi, at I vil tage godt imod Pavo’s flotte initiativ.