De første stævner til Agria og Dansk Ride Forbunds VM-holdturnering er klar

Den 1. juni 2021 går det løs, når Agria og Dansk Ride Forbunds VM-holdturnering skydes i gang med de første kvalifikationsstævner. Vi har samlet en oversigt over juni måneds kvalifikationsstævner samt anden nyttig information herunder.

VM-holdturneringen afvikles i alle Dansk Ride Forbunds discipliner på et niveau, hvor så mange som muligt kan være med, og hvor man trygt kan prøve kræfter med nogle af de discipliner, man måske ikke har prøvet før.

Se oversigten over stævner, hvor dit hold kan hente point i Agria og Dansk Ride Forbunds VM-holdturnering, her

Er dit hold tilmeldt korrekt?
For at deltage i holdturneringen skal I tilmelde jeres hold således:

1. Tilmeld alle 6-8 ekvipager på tilmeldingsstævnet via Go!-fanen her.
  2. Send herefter en mail til VM2022@rideforbund.dk med holdnavn og holdsammensætning. Sammensætningen skal nøjagtig matche holdets tilmeldte ekvipager på rideforbund.dk. Find tilmeldingsblanketten her.
  3. Efterfølgende kan I tilmelde jer de kvalifikationsstævner, som hver ekvipage ønsker at starte og hente point ved.

Et bruttohold består af 6-8 ryttere, der skal meldes og registreres inden første individuelle start. Hold kan melde til turneringen i løbet af hele perioden. Når et hold er tilmeldt, kan der ikke efterfølgende ændres i holdsammensætningen eller suppleres med flere ekvipager. Hver rytter og hver hest må kun være repræsenteret en gang og må aldrig være repræsenteret på mere end ét hold, og der må ikke byttes hest indbyrdes på holdet. Har en ekvipage været til start i en hvilken som helst disciplin, må hesten derfor ikke optræde med en anden rytter (voltigering undtaget).

Klubmedlemskab er ikke påkrævet
Er du ikke medlem af en klub under Dansk Ride Forbund, kan du stadig være med i holdturneringen. Når du melder til et stævne via din Go!-profil, skal du blot vælge ”VM Herning2022” som din klub.

Læs bestemmelserne for Agria og Dansk Ride Forbunds VM-holdturnering her

Ved spørgsmål er I altid velkomne til at sende en mail til VM2022@rideforbund.dk.