DRF Stilspring Cup får endnu en gang nyt navn

DRF byder velkommen tilbage til vores velkendte sponsor, Nord-Vest Box, som igen er hovedsponsor for den populære stilspringnings cup der tidligere på året fik navnet ”DRF Stilspring Cup”. Det betyder at cuppen fremover går under navnet ”Nord-Vest Box Cup”. Der er ingen ændringer i bestemmelserne.

De klubber som skal afholde kvalifikationer m.m., vil blive kontaktet af DRF i forbindelse med navneændringen.

Vi vil gerne støtte de unge ryttere. Vi vil se god ridning og ryttere, der ikke bare fræser rundt på banen. Derudover er det en god mulighed for at ryttere kan deltage i en turnering, selvom de ikke rider på topniveau eller starter stævner hver weekend” fortæller Jimmy Christensen fra Nord-Vest Box.

Turneringen er en stilspringningskonkurrence for ponyryttere op til rytterkategori 4. Der føres løbende rangliste for Nord-Vest Box Cup, når kvalifikationerne afholdes ved udvalgte C-stævner.

Næste kvalifikationsdato er allerede denne weekend hos Guldager Rideklub i Esbjerg kommune. Du kan læse bestemmelserne og se alle kvalifikationsdatoerne på DRF’s hjemmeside.