Hvad leder du efter?

Vinderne af "Årets klub" og "Årets official" 2023 skal findes

Traditionen tro skal vinderne af de to priser "Årets klub" og "Årets official" findes for 2023. I nyheden her kan du læse mere om de to priser, samt indstille den kandidat som du mener fortjener prisen som årets klub eller årets official.

Årets klub
Prisen "Årets klub" hylder en klub, som i løbet af året har gjort en særlig indsats indenfor et eller flere områder, og derved kan virke til inspiration for andre klubber. Vinderen af prisen "Årets klub" 2023 hyldes på det årlige respræsentantskabsmøde i april 2024, og modtager herudover 20.000 kr. til klubben.

For at kunne indstilles til "Årets klub" 2023, skal klubben opfylde indstillingskriterierne, som findes her.

Alle klubbestyrelser og distrikter under Dansk Ride Forbund kan indstille en kandidat til "Årets klub" 2023 - dette gøres ved at udfylde formularen her og sende den til info@rideforbund.dk inden søndag den 31. december 2023.

Årets official
Prisen "Årets official" er Dansk Ride Forbunds hyldest til de mange officials, som stævne efter stævne bruger deres dyrebare fritid i ridesportens navn. Årets official 2023 er en official under DRF, som har ydet en ekstraordinær indsats i årets løb, og som derfor fortjener et ekstra stort klap på skulderen for sin indsats. Vinderen af "Årets official" 2023 hyldes ved det årlige repræsentantskabsmøde i april 2024.

Alle rideklubber under Dansk Ride Forbund kan indstille én kandidat til "Årets official 2023 - dette gøres ved at udfylde formularen her inden den 1. februar 2024.

Tidligere vindere af "Årets klub":

Harridslev Rideklub

Egum Rideklub

Stevns Rideklub

Tinglev Rideklub

Tidligere vindere af "Årets official":

Eva Stæhr Iversholt - B-banedesigner og B-TD i spring og dressur

Bibi Hollenberg - B-TD i spring og dressur