Tilmeldingen til DRF’s officialsdag 2024 er åben

Kalder alle Dansk Ride Forbund dygtige og engagerede officials! Så er det nu, du skal tilmelde dig. Vi har netop åbnet for tilmeldingen til officialsdagen i 2024. Tilmeldingen lukker den 1. januar 2024 og du skal selvfølgelig med. Officialsdagen er din mulighed for at møde dine mange kollegaer i Dansk Ride Forbund, få udvekslet erfaring og ikke mindst blive præsenteret for en masse nyttig viden og input.

Alle officials inviteres til at deltage i et fællesarrangement lørdag formiddag som afsluttes med en frokost - herefter vil der være arrangementer inddelt efter de forskellige officialsgrupper, derfor er det vigtigt, at du sørger for at få tilmeldt dig arrangementet for den rette gruppe. Tilmeldingen foregår via Go og du finder samtlige arrangementer her.

Kursus for A- og B-banedesignere
Arrangementet er åbent for alle DRF’s officials, herunder stilspringdommere, teknisk delegerede, springdommere, A-, B-, C- og D-banedesignere og dressurdommere. For A- og B-banedesignerne er arrangementet et weekendkursus, hvor der om søndagen vil være kursus med temaet ”Course Design Technique in big, medium and small arenas” samt ”Education scale and distances”.