Ny dato for FEI-ponymåling i 2024

Dansk Ride Forbund og FEI afholder FEI-ponymåling på dansk grund allerede den 8. januar 2024 i Holstebro. Sørg for at tilmelde dig allerede nu, det forventes nemlig ikke, at der vil være yderligere FEI-ponymålinger på dansk grund i år 2024.

Ponymålingen afholdes på Holstebro Hestepraksis og tilmeldingsfristen er 1. januar 2024.

Spørgsmål vedrørende FEI-ponymålinger kan rettes til DRF’s elitekonsulent, Michelle, på mail mkp@rideforbund.dk

Du kan læse mere og tilmelde dig via DRF Go lige her.

Har du ikke mulighed for at deltage ved FEI-ponymålingen den 8. januar i Holstebro, er det muligt at deltage i andre nærliggende lande. Du finder en liste over FEI’s planlagte ponymålinger her.

OBS! Opdateret 13. december 2024:
Hvis din pony skal måles den 8. januar i Holstebro, skal du derfor sørge for, at den er oprettet i FEI's database inden da. Er den ikke oprettet, skal du kontakte DRF inden 20. december 2023 - vi holder nemlig lukket mellem jul og nytår. Kontakt DRF på jumping@rideforbund.dk for at få din pony oprettet i FEI's database.