Dansk Ride Forbund inviterer til åbne samlinger i dressur for nuværende og kommende U25-ryttere

Landstræner Dennis Fisker og elitesportschef/holdleder Anne-Mette Binder inviterer til åbne observationssamlinger for nuværende og kommende U25-ryttere. Læs mere om tilmelding, krav til deltagelse og formålet med samlingerne, i nyheden her.

Formål:

I 2022 har det været DRF’s eliteafdelings erklærede mål, at overgangen fra ungdomsgrupperne JUN/YR til U25 i dressur, fik særlig og øget opmærksomhed. Fokus rettes i 2023 fortsat mod at løfte aktiviteterne og indsatsen for aldersgruppen, og derfor inviteres der igen i år til observationssamlinger i december måned med henblik på at identificere og møde nuværende og kommende U25-ekvipager og deres personlige trænere.

Hvor og hvornår?

• 7. december 2022 på Slangerupgård, Ejlstrupvej 140, 4100 Ringsted
  • 8. december 2022 i Grindsted Rideklub, Hedemarken 28, 7200 Grindsted

Hvem kan deltage?

• Ryttere, der er født 1998 til 2003.
  • Ryttere i alderskategorien, der allerede er en del af DRF’s U25-bruttogruppe, er også velkomne.
  • Ekvipager, der har opnået min. 70 % i min. Sværhedsgrad 5 ved B-stævner, og har anlæg for øvelser på Int. II og U25 GP-niveau. Det betyder, at det på nuværende tidspunkt ikke forventes, at ekvipagerne er fuldt ud konkurrence-forberedte til de nævnte sværhedsgrader.

Opfyldes kriterierne ikke helt, er egen træner meget velkommen til at kontakte holdleder Anne-Mette Binder for en drøftelse af potentiale og muligheder.

Tilmelding:

Senest 29. november via DRF GO! med oplysning om alder på rytter og hest, resultater i Sværhedsgrad 5 samt kontaktinfo (adresse, e-mail og telefonnummer). Det er gratis at deltage, og egen træner er hjertelig velkommen til at være med.

Link til tilmelding på DRF GO! findes her: DRF GO! Åbne observationssamlinger for U25 dressurryttere

Spørgsmål vedr. samlingerne besvares ved henvendelse til Anne-Mette Binder på mobil 2534 9998 eller e-mail amb@rideforbund.dk.