Equipage og Horse Guard støtter op om DRF’s ryttermærker

Som en del af den nyligt udvidede samarbejdsaftale mellem DRF og Eldorado, er Equipage og Horse Guard, der begge er ejet af Eldorado, nu blevet sponsorer på DRF’s ryttermærker. Ryttermærkerne udgør forbundets sikkerheds- og grunduddannelse og udbydes til rytterne via DRF’s klubber.

New column

Sikkerhed er alfa og omega
Ryttermærkeuddannelsen, der er Dansk Ride Forbunds sikkerheds- og grunduddannelse, giver rytterne den nødvendige basisviden og klæder dem på til at omgås, forstå og pleje heste både fra jorden og i ridningen på en sikkerhedsmæssig forsvarlig måde. Dén tilgang til sikkerhed bakker man op om hos Eldorado, og netop derfor har man valgt at sponsorere ryttermærkerne.

”Sikkerhed er én af vores grundværdier, og ryttermærkerne må siges at være den sikkerhedsmæssige grundsten i ridesporten, så derfor har vi inkluderet dem i vores samlede samarbejdsaftale med DRF”, lyder det fra Eldorados direktør Pernille Holzapfel Lausen.

Og hos DRF er man yderst begejstrede for at kunne byde en ny sponsorduo velkommen.

Sikkerhed er jo et helt afgørende fokusområde for Dansk Ride Forbund, og netop derfor er det vigtigt for os at understøtte og udbrede ryttermærkerne mest muligt. Det kan vi nu gøre i endnu højere grad ved hjælp af sponsoratet fra Equipage og Horse Guard, så vi er meget glade for den nye aftale”, fortæller DRF’s Klub & Sportschef Anne Silfwander.

Gaver til alle, der gennemfører ryttermærkeprøver
Helt konkret dækker en del af sponsoratet over gaver fra Equipage og/eller Horse Guard til alle, der gennemfører DRF’s ryttermærkeprøver fremadrettet, så foruden et diplom og en ryttermærkenål, kan rytterne altså se frem til at modtage en lille ekstra overraskelse sammen med deres ryttermærke.

Læs mere om DRF’s ryttermærker her.