Hvad leder du efter?

Shuttleservice på første klasse ved Herning2022

Med Ejner Hessel A/S som "Official Driver / VIP Shuttle Service provider" for FEI World Championships Herning, tilbydes førsteklasses shuttleservice til Herning2022’s sponsorer, partnere og VIP'er i 25 eksklusive plugin hybridbiler.

Jens Trabjerg CEO Sport og Casper Cassøe CEO Operations (th). Foto: Herning2022

Et stort samarbejde mellem Ejner Hessel A/S og FEI World Championships Herning - Denmark 2022 betyder, at arrangørerne kan tilbyde shuttleservice til og fra de officielle hoteller til ryttere, officials, sponsorer, partnere og officielle gæster. Det er et større samarbejde, som er indledt med Ejner Hessel A/S, der stiller 25 eksklusive plugin hybridbiler til rådighed.

”Ejner Hessel har en stor flåde af luksusbiler, og med de SUV-modeller vi får stillet til rådighed, sikrer vi, at vores gæster bliver transporteret sikkert og behageligt til og fra stævnepladsen,” indleder Casper Cassøe, der sammen med Jens Trabjerg står bag afviklingen af FEI World Championships Herning fra den 6. – 14. august.

Bilerne vil blive kørt af dygtige, erfarne chauffører i Herning2022’s shuttleteam med afgang fra hovedindgangen til EquiPark.

Samarbejdet med Ejner Hessel A/S betyder også, at de stiller biler til rådighed for materialekørsel ind og ud af de tre stadions: Stutteri Ask Stadion, Jyske Bank Boxen og BB Horse Arena.

”Det er første gang vi samarbejder med Ejner Hessel, bortset fra et mindre samarbejde omkring FEI World Cup TM i oktober sidste år, og vi oplever det som professionelt og engageret. Og da Hessel har en afdeling i Herning, letter det samarbejdet yderligere. Det er en stor organisation, som er gået helhjertet og aktivt ind i samarbejdet,” fortæller Casper Cassøe. Han og Jens Trabjerg nyder godt af at køre mange behagelige kilometer i de to Mercedes, der er stillet til rådighed af Ejner Hessel A/S.

Glæde over samarbejdet hos Ejner Hessel A/S

Ejner Hessel A/S er i dag blandt Danmarks største privat bilforhandlere med mere end 25 afdelinger rundt om i hele landet. Siden 1987 har de været forhandlere af Mercedes-Benz personbiler, og det glæder salgschef Allan Munk, at man er lykkedes med at indgå samarbejdet med Herning2022:

”Vi oplever en enorm interesse for og vækst i salget af Mercedes el- og hybridbiler i alle vores afdelinger. Og vi ved, at det bliver fremtiden for vores kunder, hvorfor vi så det som en rigtig god mulighed for at få vores meget fine modelprogram vist til en lang række interessante mennesker. Langt størstedelen af al trafik under Herning2022 vil kunne foregå 100 procent elektrisk, hvilket blot beviser, hvor langt teknologien er nået for elektriske biler. Og så virkede det heller ikke som om, at det gjorde noget dårligt for chaufførerne, at de skulle køre Mercedes” fortæller Allan Munk med et smil på læben.

”Du vil under hele arrangementet kunne møde de mange Mercedes-Benz modeller rundt omkring på vejene i det meste af Danmark, når de mange ryttere skal transporteres til og fra hoteller og lufthavne,” slutter han.

Transport af publikum

Publikum kan let komme fra Herning by og stationen til VM-pladsen. Der vil køre shuttlebusser hver 40. minut over hele dagen. Den service starter 60 minutter før den første klasse og sidste afgang mod Herning by vil blive 30 – 60 minutter efter sidste klasse. Bussen er gratis.

Hvis man vælger at komme med bus eller tog til Herning kan man få hjælp til at planlægge rejsen via rejseplanen.dk

/Pressemeddelelse