Klubbens Go!-profil kan vise hvilke ryttere, der starter stævner for jeres klub

Sidste år fik man som klub adgang til at se, hvilke ryttere, der starter stævner for ens klub, men måske I endnu ikke har fået brugt statistikken i jeres klub? Hvis ikke, så kan det være en fordel for jer at gøre det nu, da den giver jer mulighed for at sikre, at der er overensstemmelse mellem de ryttere, der starter stævner for jeres klub og dem, der betaler klubkontingent.

New column

Lettere at opdage manglende kontingentbetalinger
”Mange klubber oplever desværre, at der er ryttere, som starter stævner for deres klub, men ikke betaler kontingent til klubben, og det betyder, at klubben går glip af en indtægt, som den rent faktisk har ret til. Med denne statistik kan klubberne nemt trække lister over, hvilke ryttere, der har startet for klubben i en given periode, og derefter holde listen op mod listen over betalende klubmedlemmer. Derefter kan de så opkræve klubkontingent fra dem, der ikke betaler” siger Sport- og Servicechef i DRF, Anne Silfwander.

Sådan fungerer det
Når man som klub er logget ind på sin Go!-profil, skal man blot klikke på ”Hvilken rideklub starter ryttere fra” under fanen Stævneadministration. Når datofelterne er udfyldt, vises en liste over hvilke ryttere, der har startet stævner i klubbens navn, samt hvor mange stævner, det drejer sig om. Man kan desuden klikke på plus, og herefter udvides listen med informationer om hvilke stævner, der er tale om.

Har I brug for hjælp, send da blot en mail til go@rideforbund.dk, og så hjælper vi jer videre.