Kom til paraklassifikation d. 5. – 7. november i Vallensbæk

Det er nu lykkedes at få en aftale i hus med to dygtige hollandske klassifikatører, der velvilligt har sagt ja til at hjælpe os. Der tilbydes derfor klassifikation og re-klassifikation fra den 5. – 7. november på Vallensbæk Rideakademi. Læs mere herunder.

Heldigvis kan vi tilbyde 20 klassifikationer i løbet af den pågældende weekend, men vi ved også, at der er mange i kø til at blive klassificeret. Ved mere end 20 tilmeldte, vil der derfor blive foretaget en prioritering efter følgende model:

• Nye klassifikationer først.
  • Herefter re-klassifikationer, hvor ældste klassifikationer bliver prioriteret først.
  • Er der blandt ryttere, der skal re-klassificeres, U25-ryttere der skal deltage i mesterskab på Dalumgård samme weekend, vil tiderne fredag blive prioriteret til denne gruppe.

Generelt om klassifikation
For at blive klassificeret som pararytter skal man være minimum 14 år og have et fysisk handicap, som giver tydelig funktionsnedsættelse. Rytterne skal være opmærksomme på, at der ikke kan testes for smerter. Ligesom Fibromyalgi, immobilitets syndrom, Ehlers Danlos og lungesygdomme ikke er testbare lidelser.

Pris for klassifikationen er DKK 800,- og DKK 600,- for re-klassifikation.

Tilmelding senest d. 20. oktober her.

Samtidig med tilmelding skal diagnosepapir udfyldes og uploades via flg. link: Samtykkeerklæring vedr. klassifikation og upload af data og dokumenter til brug i SDMS (jotformeu.com)

Klassifikationen afvikles på Vallensbæk Rideakademi, Vejlegårdsvej 123 - 125, 2625 Vallensbæk