Ærgerlig aflysning af Stutteri Ask Trophy 1. kvalifikation

Pga. for få tilmeldinger er vi desværre nødt til at aflyse 1. kvalifikation af Stutteri Ask Trophy, der skulle være afholdt i weekenden den 26. – 28. november hos Holte Rideklub. Vi er selvfølgelig ærgerlige over den lave tilslutning og håber på at se en større opbakning til 2. og 3. kvalifikation hos henholdsvis Billund Sportsrideklub den 7. – 9. januar 2022 og Sønderborg Sportsrideklub den 25. – 27. marts 2022.

Stutteri Ask Trophy er en springturnering på B-niveau for children-, kat. 1-, junior-, ung- og U25-ryttere, som skal udvikle og fremme den danske ungdomselite i springning. ”Det er ærgerligt, at tilslutningen er så lav fra de sjællandske ryttere, og derfor håber vi, at flere ryttere melder til de næste to kvalifikationer. Turneringen er jo tænkt som en vigtig brik i vores observation af de unge mennesker her i vintermånederne, så vi kan følge deres udvikling. Efter finalen i Stutteri Ask Trophy sætter vi bruttoholdene for næste sæson, og derfor er det også vigtigt, at vi får de unge ryttere at se,” fortæller en ærgerlig landstræner Bo K. Møller.