Hvad leder du efter?

Så er der åbnet for tilmelding til årets online Repræsentantskabsmøde

Dansk Ride Forbunds Repræsentantskabsmøde finder i år sted lørdag 17. april. Grundet Corona-restriktioner samt usikkerheden om tempoet for genåbningen af samfundet, afholdes mødet som bekendt online, og nu er der åbnet for tilmeldinger til og med den 31. marts.

New column

Dagens program
Repræsentantskabsmødet 2021 indeholder traditionen tro et formiddags- og eftermiddagsprogram. Formiddagsprogrammet starter kl. 10.00 og er bygget op omkring fire centrale temaer for ridesporten. Se programmet her. Deltagelse i formiddagsprogrammet vil være åben for alle og kræver ikke tilmelding. Deltag i formiddagsprogrammet via dette link.
Eftermiddagsprogrammet starter kl. 13.00 og er det formelle Repræsentantskabsmøde. Deltagelse heri kræver naturligvis tilmelding af hensyn til stemmeafgivelse i forbindelse med afstemninger og valghandlinger samt evt. taleret på mødet.

Tilmelding er nu åben
I går blev det officielle tilmeldingslink sendt ud på mail, og der er altså nu åbnet for tilmeldinger til Repræsentantskabsmødet. Når tilmeldingen er gennemført, genereres en bekræftelsesmail med link til arrangementet, som skal benyttes på selve dagen. Dette link er ikke det samme som linket til formiddagsprogrammet. Linket vil desuden blive gensendt på mail en time før arrangementet på selve dagen (kl. 12, da selve Repræsentantskabsmødet starter kl. 13).

Sådan kommer afstemningerne til at foregå
Under Repræsentantskabsmødet finder en række afstemninger og valghandlinger sted, og i den forbindelse skal hver klub ’logge ind’ og stemme. Det vil foregå ved, at der bliver sendt en mail med link til afstemningen til den mailadresse, som er benyttet ved tilmelding, så hermed en lille appel til klubberne; sørg gerne for at have dette in mente ved tilmelding, og beslut gerne på forhånd, hvem der håndterer jeres stemmeafgivelse på selve dagen.

Læs mere her på rideforbund.dk
Her på rideforbund.dk ligger alle relevante materialer og informationer, der relaterer sig til Repræsentantskabsmødet, og pr. 17. marts har vi desuden tilføjet Årsberetningen 2020 samt præsentationer af de rideklubber, der er indstillet til prisen ’Årets Klub’. Den 31. marts vil Årsrapporten 2020 inkl. budget for 2021 ligeledes blive offentliggjort.

Vi sørger naturligvis for at opdatere vores kontaktlister løbende, men det kan jo ske, at vi f.eks. ikke har modtaget den senest opdaterede kontaktinformation på en klubformand eller et udvalgsmedlem osv., så har du ikke modtaget invitationen og/eller tilmeldingslinket, så send en mail til kommunikation@rideforbund.dk.