I dag skal kampen om holdmedaljerne afgøres

Efter en forrygende OL-start, hvor det danske dressurhold endte på en samlet 3. plads efter Grand Prixen, og hvor alle tre ryttere sikrede sig en billet til den individuelle finale, er dagen nu kommet, hvor det skal afgøres, hvilke hold der tager medaljerne med sig hjem. Se rytternes starttider herunder.

New column

(Fra venstre: Nanna Skodborg Merrald & Blue Horse Zack, Cathrine Dufour & Bohemian, Carina Cassøe Krüth & Heiline's Danciera - Fotos: Dirk Caremans)

Gruppe 1:

• Nanna Skodborg Merrald & Blue Hors Zack: kl. 10.50

Gruppe 2:

• Carina Cassøe Krüth & Heiline’s Danciera: kl. 12.25

Gruppe 3:
Starttiderne for denne gruppe, hvori Cathrine Dufour og Bohemian befinder sig, er endnu ikke fastlagt. Disse vil blive offentliggjort, når gruppe 1 og 2 har redet.

Følg med på DR1
Du kan følge de danske ryttere, når DR1 sender live fra konkurrencen fra kl. 9.55-13.00 og igen fra kl. 13.45-15.15. Det er i pausen fra kl. 13-13.45, starttiderne for gruppe 3 fastlægges.