Hvad leder du efter?

PAVO og Dansk Ride Forbund forlænger samarbejdet

Siden 2014 har PAVO og Dansk Ride Forbund samarbejdet om at støtte og fremme udviklingen af ridesporten gennem PAVO og Dansk Ride Forbunds Championater for unge heste, samt gennem formidling af ekspertrådgivning til ryttere, trænere etc. Samarbejdsaftalen har allerede været forlænget ad flere omgange, og nu har begge parter altså endnu en gang valgt samarbejdet til.

New column

Direktør i Dansk Ride Forbund, Morten Schram Rodtwitt sætter stor pris på, at samarbejdet er blevet forlænget: ”Championaterne for ungheste er meget populære, og derfor er vi naturligvis rigtigt glade for at kunne fortsætte med at afvikle dem i samarbejde med PAVO. Derudover gør samarbejdet det muligt for os at formidle vigtig ekspertviden om fodring til både bredden og eliten i dansk ridesport, og det er vigtigt for os”, understreger han.

Også Morten Dueholm Larsen fra PAVO glæder sig til at fortsætte det gode samarbejde: "Vi er utrolig glade for forsat at støtte og fremme ridesporten via vores samarbejde med DRF. PAVO & DRF’s championat for ungheste er et sted, hvor vi ser gode muligheder for at komme i kontakt med både ryttere og avlere. Det er især indenfor de grene, vi har specielt udviklede produkter, som er baseret på videnskabelige undersøgelser og flere års knowhow: Her kan vi med vores stærke team hjælpe rytterne til endnu bedre resultater her og nu, samt på sigt sikre holdbare rideheste. Vi glæder os til snart at kunne møde ryttere og avlere ude på stævnepladserne igen."

Aftalen mellem PAVO og Dansk Ride Forbund er forlænget frem til 31/12-2024.