IT-opgradering fra den 18.-25. april får betydning for stævner i både uge 16 og 17

Fra den 18.-25. april kører vi en opgradering af vores IT-systemer, som gør, at alle go-funktionerne desværre vil være ude af drift. Derfor opfordrer vi både ryttere og stævnearrangører til at læse med her for at få indblik i, hvilken betydning det får for jer, og hvordan i konkret skal forholde jer.

New column

Opgraderingen gør desværre, at man i perioden ikke kan logge ind på sin Go-profil. Det betyder altså, at man ikke kan foretage nogen former for køb (konkurrencehesteregistrering, licensindløsning osv.) eller tilmeldinger (stævner, samlinger, ponymålinger osv.), ligesom man heller ikke kan oprette nogen stævner eller aktiviteter som arrangør.

Til ryttere
Vi appellerer til, at I sørger for at indløse licens samt melde til stævne senest den 17. april, hvis I skal starte i perioden 18.-25. april. Skulle det undtagelsesvist ske, at I ikke har fået indløst rytterlicens inden den 17. april, vil det være muligt at starte stævnet alligevel, hvis blot I sørger for at indløse jeres licens i perioden fra den 26.-30. april.

Til stævnearrangører
For stævnearrangørernes vedkommende gælder det, at hvis jeres propositioner til stævner i perioden skal tilrettes, bedes I sende en mail til go@rideforbund.dk senest den 16. april, og senest den 17. april skal I have importeret stævnet til Equipe. I perioden fra den 18.-25. april kan I desuden tage imod eventuelle tilmeldinger via mail. Fra administrationens side kontakter vi alle stævnearrangører med stævner i uge 16 og 17 direkte på mail (vi skriver til den mailadresse, der er brugt ved oprettelsen af stævnet), så vi kan guide og hjælpe jer bedst muligt. Har I stævne i uge 16, kontakter vi jer ift. at koordinere sidste tilmelding, stævneafregning og import af stævnet til Equipe, og har I stævne i uge 17, vil det blot dreje sig om koordinering af sidste tilmelding og stævneafregning.

Er du I tvivl om, hvordan du skal forholde dig, så send endelig en mail til go@rideforbund.dk eller ring til os, og så søger vi for at hjælpe dig videre.